Dag 24/25 Los Angeles-Olso-Amsterdam

12 augustus 2019 - Marina del Rey, California, Verenigde Staten

Geen wekker gezet want we "moeten" helemaal niets meer. Uurtje of half 9 worden we een beetje wakker en starten langzaam op. Ik eet even snel wat en begin met de auto, alles eruit en even schoonmaken aan de binnenkant. Klein bezempje en een natte doek doen wonderen👍. Check✔️, nu even benzinepomp opzoeken en eerst de auto af tanken. Daarna naar de wasstraat die zit zo'n beetje naast ons hotel en voor 5 dollar ben je het mannetje. Voor hetzelfde geld hoeft het allemaal niet maar wil geen gezeik met het inleveren van de auto hebben. Eenmaal weer terug bij het motel heeft Sas alles al ingepakt en de tassen kunnen er zo in. Even dubbelchecken of we alles weer bij ons hebben, het is inmiddels na 11 uur dus we moeten er ook uit. Prima, want er zijn klaar. Nog een laatste stop voordat we naar het vliegveld gaan en dat is de "Farmers Market". Even struinen naar de laatste streetart in de buurt en dan de markt over voor de laatste hebbedingetjes en om wat te eten. We liggen prima op schema en gaan naar het inleveren van de auto bij Dollar. Dit is wat buiten het vliegveld maar we vinden het dankzij de navigatie snel. Auto in de rij, laatste controle, check ✔️ als goed en gaan. Bus staat klaar om ons naar het vliegveld te brengen en een half uurtje later staan we al in te checken(kon niet online dus moest op het vliegveld. Plots komen we erachter dat we een bril van mij missen en dat die waarschijnlijk nog in de huurauto ligt 😬😳. Dus ik stap weer in de bus op weg naar het verhuurbedrijf om dat te checken(het zal ook eens niet bij ons.....). Echter daar weer aangekomen blijkt dat er niets meer in de auto ligt. Dus of we zijn de bril kwijt of de bril is ergens ingepakt en komen er pas in Nederland achter (we gaan het zien). En weer in de bus op weg naar het vliegveld, de familie staat me al zenuwachtig op te wachten (met name Sas, die heeft altijd met vertrek een beetje stress). We gaan naar de boarding en hebben nog genoeg tijd over om het verhaal van de dag te schrijven. Tessa heeft inmiddels het laatste filmpje af dus die doen we er bij. Eerst 10 uur naar Oslo (2,5 wachttijd) en dan nog 2 uur naar Amsterdam. Opa komt ons weer ophalen dus alles weer onder controle. Dank voor het volgen van onze reis door Amerika. We hebben een super vakantie gehad en bovenal was het erg gezellig.Met speciale dank aan Sas voor het uitzoeken en uitzetten van de reis 😍 Als slot wil ik de totalen van de vakantie opnoemen :

2604 mile(4190 km) met de auto 🚙gereden

258,3 km🚶‍♂️gewandeld

45 km gefietst 🚴‍♂️

957 verdiepingen gelopen (metro, trappen en trials de lucht in).

1. Marcel & Marian:
    12 augustus 2019
    Bedankt voor jullie mooie verhalen. Voor ons een déjà vu, met vele herkenbare belevenissen. Nou wij gaan weer naar het werk en jullie zitten nu in het vliegtuig. We hopen op een voorspoedige terugreis en leuk jullie weer snel te zien.
  2. Fred:
    Wederom super mooie film Tessa. Goede terugvlucht en tot in Het Warnsveldse
  3. Gerrit Rood:
    12 augustus 2019
    Mooie verhalen gelezen elke dag. Wat een super vakantie. Goede reis terug en tot snel.
  4. Ed en Eef:
    12 augustus 2019
    Wat een gewéldige reis!! En wat leuk om jullie elke dag te mogen volgen....
    Een hele goede reis naar huis, succes met landen in alle opzichten en tot snel ziens!! 😍
    Liefs van Ed en mij
  5. Irma:
    12 augustus 2019
    Ontzettend leuk om elke dag te lezen!
    Goede reis naar huis.